Monday, April 8, 2013

x sangka awk xknl sy mcm mna kan?
xsangka awk betul2 rasa yg life sy pathetic n sy pun pathetic
sy xsngka org yg sy sgt2 percaya n org yg sy rely ckp mcm tu

sy tau life awk seronok sgt dgn kwn2 awk yg sgt2 ramai
dan awk pun suka sgt2 dgn kwn2 awk yg baek ngn awk
sy tau awk ska have fun dgn dorg
sy tau awk ad great life,xmcm sy yg life sy sgt pathetic

kawan???
sy kawan dgn sume org
yer org nmpk sy x ramai kwn
org slalu nmpk sy alone
tp sy baek ngn sume org sbb sy anggap sume org kwn sy
smpaikn bekas kwn sy pun sy xsmpai ati nk balas pape
#puji diri sungguh..hehehe

sy xperlukan kwn yg hanya dtg dan pergi dlm hidup sy
kwn yg dignakn utk temankn sy je
hidup sy dah sempurna dgn ad sahabat
sy xnk kwn ramai yg xingt langsung kat sy
sy nak sahabat yg sentiasa ingt sy,yg sentiasa sokong sy w/pun dea xda kat sblah sy utk teman gi mkn,gi jln2..
bagi sy watpe ad kwn yg ramai tp 1 hari nnt dorg xingt sy

tolong jgn pertikaikn knp life sy mcm ni
kalo awk rsau sy x ramai kwn n sunyi sbb awk xda masa utk sy
xpayah la rasa mcm tu
dah bertahun sy hidup mcm ni dan sy ok

sy memang sorg pendendam n xmudah lpakn pe yg org penah wat kat sy
terima kasih kpd pengalaman yg jadikan sy mcm ni n jadikan life sy pathetic...
terima kasih sbb lukakan hati sy skali lagi dgn kata2 awk...

0 comments:

Post a Comment