Saturday, June 9, 2012

cuba jadi kuat



SEDIH..itu la pe yg aku rasa skang
tapi aku xnak tnjukkn kat depan family aku
semua orang dalam umah ni dah menangis dah disebabkn dea
aku je belum menangis lagi sebab dea
kalo diorang tgk aku nanges gak
sapa nak tunjukkn semangat yg kuat depan diorang
bukan aku xda perasaan atau x kisah 
tapi aku sebenarnyer nak tunjukkn kepada semua yg aku kuat hadapi berita ini..
sebenarnyer aku sgt terasa n sedey gak ngn berita n keadaan yg terjadi sekarang ni
byk kali aku tahan air mata aku daripada jatuh n berjaya w/pun ada rasa sebak
aku paham sume perasaan ahli keluarga aku yg susah nk hadapi keadaan ni
tapi kiter sume tau setiap masalah ada penyelesaiannyer
kiter cuma kena jadi kuat n minta tolong pada yang kat ATAS je
hope sumenyer akan baik n pulih seperti dulu..
aku akan terus jadi kuat w/pun air mata aku mengalir gak...
tapi aku akan pastikan air mata ni mengalir bukan di depan family aku..

#aku xtau sampai bila aku boley tahan diri dari nanges kenangkan keadaan ni..

0 comments:

Post a Comment