Sunday, May 6, 2012

love my supporting parents

as salam sume kengkawan kat sini..
hmm khabar baek kah anda sume??
aku sihat2 je n happy2 je..

just nk citer pasal betapa supportingnyer parents aku
n aku sayang n appreciate sgt2 sifat supporting dorang tu
apa yg diorang support ak yg ak appreciate sgt ialah diorang sgt2 percayakan aku
n diorang sgt supporting kalo ak kuar jejalan n balik umah agak lambat..

hmm ak terharu sgt yg diorang percaya kat aku 100% bila bab2 kuar hangout ngn kwn2 ni
n ak xkn sekali-kali merosakkan kepercayaan yg diberi tu
ye la sekali rosak kepercayaan tu hmm nth2 smpai bila2 pun ak x ley kuar agaknyer..
sbb tu la ak suka n senang kalo sume kwn2 ak mak n ayah aku kenal..
bila dorang dah kenal dorang xda la risau sgt n ak pun xda la takut sgt nk balik umah lelambat ni
lagipun ak kuar ngn kwn2 yg ak betul2 percaya n kenal je utk kuar smpai lewat mlm ni

dulu2 masa muda2 dulu kalo ak kuar pada siang hari sblum kul 6 mesti ak make sure ak dah balik
but skang bila dah cecah 19 n 20 ni...hmm slagi blum kul 7 slagi tu la x balik lg..
dulu2 ak takut parents ak bising kalo balik lelambat but skang ni ok je coz diorang pun rilex je..
bukan ak amik kesempatan eh..just mnggunakan kepercayaan yg diberi je..

dulu2 jarang kuar mlm...kalo kuar pun kul 10 dah balik dah
skang ni kalo kuar mlm slagi x kul 11,slagi tu la x balik lg..
hehehe...nakal gak ak ni..
masa b'day ak lagi dahsyat....sehari suntuk ak kuar..
siang ak kuar umah dari kul 12.30...balik kul 7..kul 8 kuar balik..kul 12.30 a.m baru balik
hmm celebrate sakan la hari tu...letey memang letay..but fun kot...hehehe
sok tu parents ak ok je coz diorang tau ak kuar ngn sapa...

hmm kadang2 ak tgk kwn2 ak parents diorang akan kol kalo diorang balik lmbt
n ak akan rasa wah caringnyer parents diorang..parents ak x penah pun kol ak kalo ak balik lmbt..
even belum smpai umah kul 1 pagi pun diorang x kol...huhuhu..
xpa itu tandanyer diorang percayakan ak...so kena guna sebaiknyer...
hmm bila dah 20 ni je selalu la kuar mlm...dulu2 jarang n x pernah lngsung..

hmm so ak syg ngn parents ak yg sgt supporting n sgt percayakan aku
susah nk cari parents mcm parents ak..
kebebasan yg diorang bagi ni pun ad batasnyer n ak sentiasa ingat akan batasan tu

0 comments:

Post a Comment