Tuesday, February 14, 2012

sedang belajar

orang kata menerima dan belajar utk menyanyangi orang yg syg kan kiter
lebey baik dari mengharapkan kasih dari orang yg sgt2 kiter sayang
ini kerana orang yg sgt sayangkan kiter x mudah tinggalkan kiter
berbanding dengan orang yg kiter sayang tapi orang tu sikit pun xda rasa sayang pada kiter

aku rasa ada kebenaran dari kata2 tu
orang yg syg kiter sgt2 mesti akan berusaha utk bahagiakan kiter
so knp perlu mengharapkan orang yg xtau hargai sayang kiter kat dea an
pengalaman yang ajar aku...hehehe

ini kerana mulai hari ini aku sedang cuba belajar menerima seseorang yg betul2 sayangkan aku
aku yakin yg dea akan bahagiakan aku
dan masa akan membuatkan aku jatuh sayang kat dea
untuk apa aku seksa jiwa mengharapkan orang yg xtau hargai sayang aku
try think about your happiness first

apa yg penting sekarang adalah move forward
hmm jgn pikir bnda yg dah lepas
jangan sedey kalo sayang kiter x bersambut
sebab mesti ad someone utk kiter nanti
dan hidup ni ibarat roda 
so dea akan rasa jugak apa yg kiter rasa
so jgn sedey2 n enjoy our life dgn org yg sygkn kiter