Wednesday, January 18, 2012

fantasi je sume tu



salam n hai sume..
aku nak citer pasal buku2 novel yg ak baca
hmm lately ni aku tetiba minat giler nk baca novel
ye la nama pun cuti panjang an so memang byk la masa terbazir
hehehehe
so ak bazir an masa ngn baca novel je la
nak mengon9 kadang2 bosan je..xtau nk wat pe kat dlm fb tu
so baca novel lg best an..hehehe bleh berangan...

tapi an yg x bestnyer an kbnykn novel yg ak dah baca ni citernyer klise je
ye la citernyer an hero citer tu mesti anak org kaya..
x anak tan sri, mesti anak dato' x anak dato' pun bapak dea mesti kaya giler la
ada syarikat besar2,rumah besar2 kreta pun besar2...

yang heroin nyer mesti la miskin xpun sederhana je
anak yatim ke xpun anak angkat ke
kira nasib heroin ni agak2 nk malang je
pastu dtg la si hero yg kaya raya menyelamatkan gadis pujaannyer
huhuhu

mcm tu la citer yg ak slalu baca kat novel
xpun drama2 yg di tayang an kat tv
skang ni ak tgk byk sgt drama or novel bertema an kawen tanpa cinta
hmm kawen sbb trpaksa la,kawen kontrak la..yg pnting xda cinta la
pastu dah nama pun dah kawen dok sebilik an mesti la jatuh cinta gak
akhirnyer bahagia

hmm ak tau byk penulis wat citer tema mcm ni coz ramai pmbaca yg ska berfantasi tinggi2
ye la fantasi nk dpt suami romantik+kaya+hensem lagi
mcm tu la pnulis2 novel ni gmbar an heronyer
hmm org yg baca novel mcm ak ni suka la baca n bayang an untungnyer dpt laki mcm tu
hehehe

tapi an dlm realitinyer mana ada kiter bleh dpt an sume tu
kalo rezeki dpt la ko suami hensem+kaya+romantik
kalo x bese2 je la an
w/mcm mna pun ak tetap ska baca novel
ye la kalo xdpt,fantasi je pun dah cukup

kadang2 ak byg an org yg ak betul2 syg msa baca novel tu

ye la w/pun kriteria yg dgmbar an pnulis tu ak rsa x sma ngn sum1 tu
but ska ati aku la kan fantasi aku
sesapa ak nk bayang an ak punyer suka la an..hehehehe
tapi baca novel ni bley blajar mcm2 about cinta auw
hmm seronok la baca coz dpt tmbh ilmu about cinta
hehehehehe

hmm ok la tu je ak rasa nak tulis..k salam n bye2...

0 comments:

Post a Comment