Tuesday, October 25, 2011

new entry...

hello,hai,selamat sejahtera dan salam 1 malaysia semua
dah lama sangat2 aku rasa aku x update blog ni
alasanyer agak kemalasan la w/pun hari2 aku on lappy ni
citer memang ada utk diciter an
but tangan je mcm berat sangat2 nak menaip
huhuhuhu

lately ni aku punyer mood agak bercampur-campur la
dah mcm ABC dah aku rasa
kejap gembira,excited mcm org baru dapat laki
tapi kadang2 aku rasa sedey and betul2 upset
puncanyer mcm2 la
ari ahad ari tu baru je aku act mcm org gler coz stress sgt2
pagi2 lagi dah mcm x betul pangai aku
smpai adik n akak aku pun nek pening nengok nyer

aku xbetul pagi ahad tu coz aku tgk citer antu ari sabtu tu kot
citer paranormal activity 3
sangat2 seram n seronok la citer tu
so aku x betul pagi esoknyer sebab histeria tgk citer tuagaknyer
 hehehehe


but skang ni aku agak happy n kurang stress la
coz aku baru dapat baby..
dapat 2 tau
comel sgt2
anak kucing ni baru aku amik ari ahad ari tu
blum lagi berhenti susu badan ngn mak dia
dah aku n adik aku amik
so kitorang la jadi mak baru kucing ni
bila dua2 ekor ni bangun tido n mengiow mcm nak pecah anak tekak
tu maknanyer kena sumbat ngan botol susu la tu
nak minum susu,lapar an bila bangun...
masa kucing2 ni minum susu tu comel sngt2 dah mcm baby betul2 dah aku tgk
comel gler2 la...hilang stress n segala kesedihan aku...
nama anak2 aku ni COCO N COOKIE
jgn gelak an nama dua ekor kucing aku auw
huhuhuhuhu

mcm ni la aku bagi susu kat coco ngn cookie
sebelum dapat coco ngn cookie ni aku agak stress n sedey
sedey la kalo orang yg kiter suka x pedulikan kiter
n sedey la bila kiter terpaksa ignore org yg kiter suka as his wish
n sedey la bila kiter always have to pretend that our feelings were not hurt bila dia minta kiter wat mcm tu
nak xnk kena la hadapi gak w/pun sakit
coz kalo ati dah suka...WHAT IS YOUR WISH IS MY COMMAND


thats why i need a cat in my life to overcome my sad feelings
SO THANX TO MY COCO AND COOKIE
you are my precious at this moment and
love you all so much
mcm ni la rupa coco ngn cookie..dua2 sama je rupanyer tapi coco warnanyer coklat tapi cookie kelabu  

0 comments:

Post a Comment