Thursday, August 4, 2011

puasa

bulan puasa ni aku seronok sgt
coz bulan ni kan bulan yg istimewa
bila puasa je rutin harian kiter pun berubah an
so memang ada kelainan la kat situ
lagi satu dah habis puasa,kiter raya
yahooo!!!!raya
*w/pun tahun ni bukannyer aku dapat raya sakan pun
 exam punyer pasal kot..huhuhu

bulan puasa ni pun aku rasa seronok gak la
ye la makanan yg kiter xkn jumpa pada bulan lain
akan kiter jumpa masa bulan pose
kalo x caya korang gi je la kat bazar tu
mcm2 benda makan korang leh jumpa

lagi satu bulan pose ni seronok coz
bulan ni kan bulan yg penuh kebaikan
n bulan ni pintu rahmat di buka seluas-luasnyer
so bulan ni la aku nak bersihkan diri ni
ngan amal ibadat yg setakat aku mampu wat la

ok sebenarnyer aku tgh xda idea sgt nk tulis ni
pe yg terkeluar kat kepala aku ni
aku tulis je
so kalo ada sesapa yg rasa entry aku ni x best
sorry la eh
xnk baca tutup je....
sekian.....terima kasih....
<3<3<3<3<3

0 comments:

Post a Comment