Saturday, August 27, 2011

mahu bf seperti ayah....

aku suka dengar citer mak aku
story about masa mak aku muda2 dulu
masa dia mula2 jumpa ayah aku dulu
kira time dorang mula2 bercinta dulu la

mak aku citer yg dulu ayah aku romantik auw
mak aku dulu hot auw coz time dia muda2 dulu
ayah aku kena berebut ngn kawan dia utk dptkn mak aku
disebabkan ayah aku romantik sgt so dia la yg dpt mak aku
hehehe hebat betul ayah aku...

masa ayah aku nak tackle mak aku dulu
ayah aku caring sangat2
kebetulan time tu ayah aku dah ada kereta
w/pun kereta x berjenama tapi ada kereta la jugak an
kira time tu kawan2 mak aku sume jealous ngan mak aku
coz pakwe mak aku ada kereta tapi pakwe dorang xda
lagipun kalo mak aku keje syif petang
bila mak aku habis keje pada waktu malam
mesti ayah aku yg jemput mak aku
n kadang2 ayah aku ada gak hantar mak aku gi keje

untungnyer mak aku an
kalo tiap kali kuar,mesti ayah aku yg belanja mak aku
x kira la makan ke tgk wayang ke mesti ayah aku yg bayar
dulu mak aku citer even time mak aku tgh kawan ngn ayah aku
ayah aku dah belanja mak aku mcm2
alat make up pun ayah aku belikan utk mak aku
betapa caringnyer ayah aku n untungnyer mak aku

pernah mak aku citer yg ayah aku ikut mak aku gi singapore
time tu kawan mak aku ada wat rombongan gi sana
mak aku ajak ayah aku
ayah aku pun pe lagi ikut la
n sume belanja gi sana ayah aku yg support
trmasuk belanja mak aku sekali

dari situ mak aku dah nampak kesungguhan ayah aku
maknanyer ayah aku betul2 serius nak mak aku
even sebelum kawen dia dah wat mcm2 utk mak aku
sebelum kawen lagi dia dah sedar akan t/jwb dia
w/pun baru bercinta je kot
ayah aku memang betul2 hebat
n he is the best husband n dad in the world

skang ni usia perkahwinan mak n ayah aku dah cecah 27 tahun
dalam usia perkahwinan dorang yg dah 27 tahun ni
aku still dapat tgk sikap ayah aku yg romantik n caring tu
lagi 1 ayah aku ni memang tinggi tahap kesabarannyer
dia betul2 sabar ngn perangai mak aku yg mcm weather forecast tu
n ayah aku seorang yg x berkira pasal duit
untung mak aku dapat suami mcm ayah aku

aku memang ada niat nak cari bakal suami yg mcm ayah aku
caring,romantik,penyabar n memahami
n 1 more thing,aku xnk husband yg smoking
coz aku ni alah dgn asap rokok
ayah aku pun x smoking auw
hope pe yg aku hajatkan ni tercapai

AMIIN.....

hasil perkongsian hidup selama 27 tahun

0 comments:

Post a Comment