Friday, July 8, 2011

trying so hard not to like you

semenjak 2 ari yg lepas aku dah amik keputusan
keputusan utk paksa ati n minda aku utk x suka dia
aku amik keputusan ni pun coz dah letih la ada perasaan mcm ni
aku dah tekad n nekad utk cuba x suka dia

cara-cara aku nak wat aku x suka dia:
1. sbelum tido sentiasa sebut yg aku x suka dia n xda ati kat dia
ini kira ibarat doa la...
lepas baca doa sbelum tido aku sebut la benda ni byk kali
sampai aku tertido
so dlm tido aku akan mimpi yg aku memang x suka dia
hehehe
kot ye dia masuk dlm mimpi aku...

2. sebut aku x suka dia dlm ati bila berdepan ngn dia
yg ni aku rasa mungkin berkesan kot
bila jumpa dia je aku akan sebut dlm ati yg aku x suka dia
so bila nmpk dia mesti aku akan ingt yg aku x suka dia
aku sebut words tu dlm ati je la
kang sebut kuat2 nanti kwn2 aku pelik plak
kang diorang ingat aku baca mentera apa plak nnti
hehehe

3. xnk layan dia sgt a.k.a wat ''pandai'' ngn dia
hmm ni aku akan cuba sedaya upaya utk wat
aku akan cuba kurangkn bercakap ngn dia
aku akan cuba ckp ngn dia tentang perkara2 yg penting
n perkara yg melibatkan org len je

wat masa ni aku terpikir 3 cara ni je utk wat an aku x suka dia
tapi kalo korang kat luar tu ada cara len yg bleh mmbantu aku
tolong2 la bagitau ye
mana tau aku bleh gunakan ke idea korang tu
sekaligus korang mndapat pahala kerana mmbntu seorang insan dlm kesusahan
cehh ayat nak gempak je an

so hope aku berjaya la ngn misi aku ni
n korang doa2kn la yg aku akan berjaya ngn misi aku ni ok
:-) *LOL*

4 comments:

Kero Asyraf said...

apa kata kau konfess lepas tuh selesai la segala nyer . -.-

Arina Nadirah said...

x brapa nak stuju...next suggestion???

shu hada♥♥ said...

asal kamoo tak ckp je kt dpn dak tue yg kamoo tak suke kt dye??hbiz cte kann.. (:

Arina Nadirah said...

hmm bleh diterima...ok next suggestion???hehehe

Post a Comment