Sunday, July 3, 2011

sugar glider

korang tau x apa tu sugar glider??
ala binatang yg mcm tupai tu
tapi binatang ni bleh terbang bukan terbang la tapi meluncur
binatang ni kecik je,sgt2 kecik
memang comel sgt2 la

aku ingat nak bela
tapi harga dia korang bleh bli sebijik hp la..
above rm200 la
blum plus accessories dia lagi auw
ngn dia punyer pouch lagi,sangkar lagi n menan dia
memang agak sakit la kot nak bela benda tu

but bagi aku duit nyer pasal aku x kisah
tapi nak cari benda ni susah la
byk breeder benda ni ada kat area k.l je
aku ada jumpa pet shop yg jual bnda ni kat s'ban
but tgk dari kedai tu mesti mahal gler2 kot dia jual
aku rasa lbih rm300 kot dia jual

aku memang dah lama rasa nk bela benda ni
but ignore je coz rasa mcm susah je nak bela an
but smlm aku tgk majalah 3 citer psl sugar glider ni la
mcm best je tgk diorang bela benda ni
siap bleh bwk benda ni gi jln2 lagi
apa xnyer benda ni kecik sgt sampai leh simpan dlm beg korang
x ke seronok tu

aku dah bagitau ayah aku nak bela benda ni
n aku suh ayah aku carikn kot2 ada ke breeder yg jual murah ke benda ni
but ayah aku ckp nnt kena potong elaun kalo aku bela benda ni
pastu my dad bising gak coz nnt kalo aku dah smbung blajar sapa nak jaga benda tu an
bla aku pikir2 betul gak
but aku nak gak bela sblum aku smbung study
lmbat lagi aku nak smbung blajar

so aku harap ayah aku jumpa la benda ni
n bagi aku bela benda ni
coz aku geram sgt2 ngn benda ni...






comel an binatang ni???


0 comments:

Post a Comment