Friday, July 22, 2011

misi aku dah tercapai..

ingat x entry aku pasal "trying so hard not to like u"
aku berjaya ilangkan rasa suka aku kat dia 
dgn ikut cara yg aku nyatakan tu la
but aku ada tambah method lain utk misi aku ni
cara2nyer ialah:

cara pertama:
aku deactivatekn fb aku
so dgn itu aku xtau pape pun pasal dia
n xda la aku asyik sibuk nk baca status dia an

cara kedua:
kebetulan sim card aku rosak
n hp memang xleh nk guna
so memang xda la contact dia an
ala kalo sim aku elok pun
belum tentu dia nk text ngn aku

cara ketiga, keempat n kelima aku ikut pe yg aku tulis kat blog aku tu la
kalo nak tau klik la ni
memang betul2 berkesan la
hehehehe

skang ni aku dah x kisah sgt dah pasal dia
sebelum ni kalo aku jumpa dia aku rasa suka sgt n rasa berdebar gitu
but skang ni bese je
dia x pedulikan aku pun aku dah x kisah dah

hmm akhirnyer aku berjaya jugak nk jauhkan diri dari dia
bak kata orang "usaha tangga kejayaan"
aku berusaha nk stay away dari dia
n akhirnyer aku berjaya....
hehehehehe

0 comments:

Post a Comment