Sunday, July 24, 2011

addicted to korean drama

sejak 2 menjak ni aku rasa agak lonely la
ye la hp pun x leh guna wat masa ni
fb plak dah active dah but mcm xda function je ak on9
so aku on lappy ni wat pe je
aku just tgk citer korea la
aku dah nak habis tgk citer tu
but ada lagi 2 episod yg laman web tu x upload lg

aku dah decide dah
aku akan habiskn citer korea ni dulu
dah habis citer ni aku xnk tgk pape citer korea pun
pas habis exam baru aku tgk
24/7 aku tgk citer korea
hehehehe
kalo aku continue tgk citer len
memang aku x leh nak stop la tgk sesuatu citer korea tu
sampai la habis sume episod aku tgk
baru aku rasa puas hati
nampaknyer aku dah addicted ngn korean drama la

xleh jadi ni,aku kena wat sumthing ni
habis je citer korea yg aku tgh tgk skang ni
aku akan fokus kat study aku plak
skang ni study gak but 20% je kot
huhuhuhu
teruk an aku ni
xpa2 tinggal lagi 2 episod je citer tu
dah habis aku akan mula bukak buku plak
hehehehe

1 comments:

shu hada♥♥ said...

gune lagu ost city hunter jugk kep??huhuhu..

Post a Comment