Thursday, June 30, 2011

kumpulan yg nth apa-apa

ok mungkin blogger len dah pernah tulis pasal group ni
but aku nak tulis gak coz nak bagitau pndpt aku gak
ok sapa penah dgr kumpulan GULA-GULA

pernah tgk group ni x???
kononnyer group ni nak tiru k-pop femlae group la mcm wonder girls,4minutes n girls generation
ni nak wat m-pop la kononnyer
ye la skang an hampir sume rakyat m'sia an tgh dilanda k-pop fever skang
bagi aku x sesuai langsung la nak wat group mcm ni kat m'sia ni

harap sexy je lebey
lagu n sore bla aku dgr mcm haram jadah je
x sedap langsung kot
harap gaya n menari je mcm k-pop
ni sume nak popular ngn tayang peha je la tu

ish ingat la sikit
kiter ni orang malaysia
yg kaya ngn adap n sopan
xsesuai langsung nak tiru korea tu
x silap aku ahli2 group gula-gula ni pun islam
tapi pakaian ngn gaya x mencerminkan islam

budaya kita ngn budaya korea tu lain kot
pe jadah la korang nak ikut sgt trend k-pop tu
bukannyer org kiter suka
lagi dicemuh ada la
x sesuai langsung la nak wat m-pop
xda sapa yg suka
but kalo ada yg suka tu aku rasa suka tgk peha diorang je la

aku gerenti la group ni xkn lama kat dlm industri ni
skang ni pun aku baru tau ada group mcm ni kat m'sia ni
kalo aku x baca blog kwn aku sure2 aku xtau

kalo ye pun nak wat group baru biar la elok sikit identitinyer.....





apa pendapat korang pasal group ni after tgk sume pics tu?????

2 comments:

amy amira said...

group ni mmg nak tiru bulat2 korean artist,suara pon x sedap!

Arina Nadirah said...

yup betul tu...huhuhu..

Post a Comment