Tuesday, June 28, 2011

aku rasa memang kita xda jodoh nak jumpa

entry ni pe lagi
about my ex yg x paham2 lagi tu la
always ask me out
but i always give him a lot of excuses not to meet him

ok sebenarnyer memang aku xnk jumpa dia sgt
but bla remind balik yg dia tu kwn aku
n aku dah lama sgt2 kwn ngn dia
so kalo dia ajak jumpa
aku jumpa je la sbg tanda sahabat
w/pun ati ni xnk sgt jumpa dia

knp tajuk entry ni mcm ni
coz ari tu dia ada ajak aku kuar gi minum kat mcd
time tu mlm around kul 9 dia kol aku
but aku x dgr kol dia coz hp aku silent dari petang
lagipun aku memang letih gla2 mlm tu
coz siang aku hangout ngn kwn2 aku an
so aku memang tido awal la mlm tu

keesokan arinyer dia text aku
dia bagitau aku yg dia balik umah dia kejap smlm
n dia kol aku tu nak ajak aku kuar
but aku x angkat
aku ckp la aku letih sgt time tu
coz siang aku kuar ngn kwn2 aku
aku xtau la dia sakit ati ke x coz kuar ngn dia x leh
but kuar ngn kwn2 aku bleh plak

pokok dek dia la nak terasa ati ke x
dah memang xda jodoh nak jumpa n nak kuar
tiap kali aku aturkan ari nak jumpa
mesti x jadi punyer
mcm2 hal la yg dtg
contohnyer mcm kes aku citer tadi la

so bukan ni petanda yg memang kitorang susah nak get back together ke???
coz kes ni selalu sgt happen
so agaknyer memang xda jodoh la tu agaknyer???
but aku teka je
coz sumenyer kat tangan DIA YANG KAT ATAS SANA.....

0 comments:

Post a Comment