Saturday, May 14, 2011

macam-macam jadi dalam bulan ni

w/pun bulan ni x habis lagi
baru masuk tgh bulan
tapi mcm2 happen kat dlm life aku skang
1st bulan ni aku busy ngn orientasi week yg dah habis dah
2nd kena mengadap exam mid term
3rd mak aku masuk wad plak

orientasi week for freashy dah habis dah
gler2 letih kot layan dak2 lower ni
yer  r aku an jadi fasi
so letih auw layan dorang
ada partner 2 org pun
sorang je yg bleh harap
yg sorang lagi sibuk ngn benda len
x layak langsung nk jadi fasi la....
pape pun aku ucapkan tahniah la kat group aku
coz diorang menang utk persembahan
diorang wat drama n terbaek la drama dorang
thanx to ketua n penolong group aku tu la...

ada ahli group aku smpai snggup skip dorangnyer test jpj
smata-mata nk jayakan drama dorang
korang memang terbaek la...
group no.2 yg dpt tempat pertama

ok after je minggu orientasi sok tu aku ada exam ekon..
belum habis lagi letih aku dah kena perah otak utk exam
hmm nasib bek sumenyer ok jee.
bleh la aku jwb dgn penuh keyakinan exam tu
ye la dah 3 ari 3 malam auw aku baca psl ekon
hehehehe
rabu ni p.am,khamis p.p,jumaat sej.
hah amik,sume tu aku belum cover lagi
dah la berturut-turut lak tu examnyer
ish pe lagi kna baca buku r pasni
hehehehe

ari ni mak aku dimasukkan ke dalam wad
coz darah tinggi
tekanan darahnyer tinggi sgt
x normal
dah la mak aku tu cpt pengsan
so utk normalkan balik
kena la masuk wad
brapa ari???
xtau la brapa ari mak aku kena tahan kat sana
hope my mom will get better soon
n bleh kuar cpt dari hospital
AMIN....

0 comments:

Post a Comment