Monday, April 25, 2011

SUICIDE

ok korang jgn takut la ngn tajuk entry aku ni
aku bukannyer nak bunuh diri
just nak citer pasal bunuh diri je
pasal aku yg kadang2 rasa nk bunuh diri je but akal waras aku kata jgn
so aku idop la smpai ari ni

korang pernah terpikir x nk suicide???
bagi aku sume org pernah terpikir mcm tu an
but agama kiter an melarangnyer
so kiter pon xda la smpai nk wat bnda alah tu an

ok berbalik pada citer aku
aku kadang2 ada rasa nk terjun dari bangunan tingkat 5 ke
or amik pisau kelar nadi aku
or amik pistol tembak kepala aku sndiri
kalo la bleh jumpa pistol n gunakannyer
huhuhuhu
aku akan pikir mcm tu kalo aku rasa terlampau stress
sampai aku xdpt nk handle or ak rasa btul2 bersalah
or ada sumthing wrong yg jadi
but tu sume hanya dipikiran je
x pernah la aku nk wat keje bodoh tu

but aku ada gak think that kalo x dpt suicide pun
aku nk hurt body aku
toreh tgn ke
cucuk2 ngn jarum ke
pape je la yg leh wat aku rasa sakit
but yg tu pun aku x pernah nk wat
x smpai ati kot nk rasa pain tu
kira aku x wat bnda tu lagi mkna nyer aku leh think wise la

but bila ati aku sakit sgt2 or aku rasa aku down sgt
ak nk je amik pisau gi toreh tgn aku
biar badan aku turut sama rasa sakitnyer mcm ati aku rasa
tapi aku xwat lagi la benda tu
takut gak parents aku bising
ye la tiba2 tgn aku luka kat tmpt yg x masuk akal bleh luka
n alasan aku of coz la terkena pisau ke or watever yg bleh djdikan alasan
hehehe

korang jgn la risau or takut
aku xkn wat benda yg x elok n benda yg dilarang agama ni
aku just terpikir je b'mana rasanyer org yg suicide tu an
huhuhuhu
aku kalo ada probs kadang2 just biarkan je la
lama2 probs tu ilang la sndiri
cuma utk hadapi probs tu for the moment memang la sakit
tapi xpa...coz aku tau aku bleh hadapinyer.....

0 comments:

Post a Comment