Sunday, April 24, 2011

stupid me

arina, arina, arina...
knp la ko stupid sgt???
knp la ko nk sakit an ati ko sendiri???
ko tau an yg apa2 yg ko wat utk dia
keadaannyer tetap sama...
dia bergembira kat sana n ko plak sakit ati n berlubang jantung kat sini
knp ko ikutkn kehendak dia
sdangkan ko tau yg ko xkn dpt pape pun dari dia
dia pandang ko pun x..
apatah lagi ingat kat ko..
ko nak pisang berbuah 2x ke???
dah x serik2 dgn kejadian dulu ke???
sedar la arina, ko bukan bodoh an
belum trlambat utk ko selamatkan ati ko tu....
ingat la ati ko tu amat berharga n berikanlah pada org yg menghargainyer...


iya aku tau aku telah wat satu tindakan yg bodoh
tapi aku berbelah bagi
antara syg dan harapan
walaupun aku tau yg xda harapan utk aku
tapi aku buntu aku xtau nk wat pe...
aku sndiri xtau patut ke aku ikutkn kata dia
or against permintaan dia....
skrang ni aku dah terlepas kata
terlajak perahu bleh undur tapi terlajak kata kena la tanggung akibatnyer
aku mengaku yg aku memang bodoh tunduk pada perasaan aku sndiri
sedangkan akal fikiran aku dah banyak kali bagi amaran jgn terjebak kerana aku xkn dpt apa2
tapi apakan daya kata ati aku kuat sehingga berjaya melawan akal
sekarang aku kena tanggung akibatnyer
aku terpaksa terima sumenyer w/pun sakitnyer aku sendiri xtertanggung
dalam hal ini iya aku akui aku memang BODOH

2 comments:

shu hada♥♥ said...

tu lh..adek kaw yg sorng ni pown dh nasiht kn..tapi kaw tak nk dngar..ermm..tnggung lh sndri..but..always remember..family sntiasa di samping kamoo..ader prob cter ngn family..family come first..jgn jadi cm adik kaw ni..hehehe..syg kamoo seyh..:)

Arina Nadirah said...

kadang2 kita manusia memang akan bertindak bodoh...huhuhu

Post a Comment