Friday, April 8, 2011

SETIAP PERKARA ADA HARGANYER

saya syg awak
tapi knp awak x nmpk saya
saya tau la sy ni kecik sgt
tapi xkn la syg sy yg besar kat awk
awk x nmpk
sdey saya tau

tapi xpa la relationship yg sedia ada ni pun sy dah bersyukur
sekurang-kurangnyer sy rasa dekat ngn awk
w/pun awk kelihatan jauh
tapi xpa sy terima
itu la harga yg perlu sy bayar utk sntiasa dekat ngn awk
coz sy xnk rosakkn hubungn yg sdia ada
hnya sbb sy sygkn awk
kalo awk tau prkara sbnar sy yakin awk akan pergi lagi jauh dari sy
jauh dari sekarang

lagipun sy takut nak minta sesuatu benda
coz setiap benda yg kita dpt mesti ada harga yg perlu kiter bayar
so kalo awk bagi ati awk kat sy nanti
mesti ada harga yg perlu sy bayar
so biarkan je la mcm  ni

...................................................................................

0 comments:

Post a Comment