Thursday, April 14, 2011

PADA SUATU HARI

ada dua ekor kucing iaitu seekor betina n seekor lagi jantan
dua2 ekor kucing ni dah lama dah kawan baek
ada la gak nk kat 5 tahun
dua ekor ni kwn baek n sgt rapat
n dua ekor ni pernah trputus kawan about 2 years 
sbb kucing jantan ni gi berhijrah kat tempat len
but again dua ekor ni rapat balik
after kucing jantan ni balik semula ke tempat asal dia

after 5 years kucing betina kenal ngn kucing jantan
n dia tau sgt perangai kucing jantan ni
n paham sgt pe yg kucing jantan ni suka n x suka
dia pun mula suka n syg kat si kucing jantan
syg more than a friends

tetapi dia xnk bagitau si kucing jantan
dia tau yg si kucing jantan x skakan dia n hanya anggap dia kwn je
dia pun pendamkn je la apa yg dia rasa
lagipun dia xnk rosakkan persahabatan dia ngn si kucing jantan
ye la persahabatan bertahun-tahun an

dia x bagitau si kucing jantan pun dia dah tau apa jawapan kucing jantan akan bagi
sbb kucing jantan pernah bagitau yg si kucing betina bukan la taste dia
si kucing jantan x ska kucing yg macam si kucing betina
so dari situ kucing betina dah tau dah jwpnnyer
so beh bek kucing betina diam je
better kucing jantan xtau supaya friendship mereka last until forever

akhirnyer kucing betina n kucing jantan still berkawan seperti biasa
tanpa si jantan mengetahui isi hati si kucing betina
dan si kucing betina masih meneruskan lakonannyer seperti tiada apa2 yg jadi kat ati dia
kisah mereka ini akan berterusan untuk selama-lamanyer...mungkin....
mungkin tidak selamanya mereka macam tu....
mungkin mereka akan terpisah lagi or mereka masih bersahabat lagi...




-----THE  END------

0 comments:

Post a Comment