Sunday, April 10, 2011

hmm baeknyer kelas

ari ni start la extra klas utk subjek eko
 klas ni di adakn kat stad
ngn bayaran rm 30

pertama kali aku jejak an kaki kat sekolah tu
aku rasa gempak gak sekolah ni
nak bandingkan ngn sekolah aku
bangunan f6 dia gler smart habis la
tapi kdudukn klas n isi kndungn bngunan f6 dia x bnyk beza ngn sekolah aku

ok aku pun masuk klas tu
aku masuk je aku nmpk ada sorang je dak seri ampangn kat situ
aku pun tanya mna dak2 lain
dia ckp x smpai lagi
jam dah nk kul 9 iaitu waktu bermulanyer klas
kul 10 lbey baru dak2 ni muncul alasannyer sesat jalan
huhuhuhu

start2 je cikgu tu dah warning yg pasni kalo sapa2 lmbt dia x bagi msuk klas
dia ckp kalo nk jadi cemerlang kna berdisiplin n be punctual
aku pun stuju ngn kata2 ckgu tu
n pastu dia pun start mngajar ngn bagi modul utk kitorang
modul dia gler gempak memang ska sgt aku baca
aku yg sblum ni x ska baca eko coz rasa susah
rasa sng bla tgk modul tu
hehehe

tapi ada psnn dari ckgu tu
dia kata kitorang xleh bagi sesapa tgk or copy modul tu
kalo wat mcm tu dia xkn halal an ilmu yg dia bagi
bukan ckgu tu kdekut
dah ckgu tu offer masuk klas tu xnk
pastu sbuk2 nk nota dia an
aku pun stuju gak ngn ckgu tu

hmm memang x slap la kputusan aku nk join klas ni
4 bulan je kot
x lama pun
aku harap dgn join klas ni akan meningkat an gred aku dlm ekon
AMIN.....

0 comments:

Post a Comment