Friday, March 4, 2011

SO DETERMINED

aku skang betul2 nk capai matlamat aku
aku nk dptkn the best result ever and masuk U
but bukan sekadar nk masuk U je
aku nk wat course yg bagus yg ada peluang keje yg tinggi
and dapat an keje bagus dgn gaji yg tinggi

skang ni apa yg mendorong aku utk study everyday ialah
rancangan2 n iklan2 kat tv yg show cara hidup mewah
yes i want to be rich
so how i wanna to be like that
from study n get a good result

jgn la kata aku ni materialistik plak
coz sume org nk jd kaya an
nak idop senang an
tipu la kalo ada yg kata xnk jadi kaya
huhuhuhu

skang ni utk mncapai matlamat aku
everyday aku stdy
ye la kna mula dari sekarang la
last minute x jd de nnt
aku pun dah makin jarang on9
nasib bek ak ada daya tahan yg tinggi
hehehehe

setiap kali ak tgk kalendar ak mesti kecut perut
sbb time fly so fast
huhuhu
so tu yg wat ak nk blajar tu
hehehe

1 more thing bla ak rest jap from stdy dgn tgk tv
bla ada comercial break psl living in wealth
n kuar plak citer psl orang kaya
immediately aku msuk bilik n stdy
gler mmbntu btul iklan n citer kat tv tu
sapa kata tv bwk bad influence kat kiter
hehehe
ada baiknyer gak auw

so now i'm trying my best
tgh berusaha very hard
but i need a support from people around me
hope they all give me the support that i need...
GOOD LUCK TO ME!!!!!

0 comments:

Post a Comment