Thursday, March 10, 2011

JALAN-JALAN KE PICC

hmm tadi gi picc kat putrajaya tgk orang luar negara berpidato
best gak la tgk org luar negara cakap bahasa kebangsaan kita an
bnyk input untuk kitorang yg amik sejarah ni
coz bnyk isi pidato tu berkaitan ngn sejarah
sambil tgk org luar ckp b.m bleh wat revision utk subjek sejarah
x sia2 la aku gi sana
hehehe

tapi bila lama2 duk dgr diorang membebel bosan gak aku
di tambah ngn perut yg lapar memang xda concentrate la pe yg diorang kata
dlm bosan2 tu aku men bingo n bergosip ngn ecah
memang xda keje betul
hehehe

habis je competition tu terus kitorang gi mkn
nasib bek lauk2nyer bleh tahan n berselera la aku mkn
mkn sambil menikmati pemandangan yg indah kat luar cafe tu
memang syok habis la
coz bleh nmpak tasik,putrajaya n other nice buildings
hehehe
hmm memang great experience today

b4 bas bertolak gi PICC tu aku dpt call dari somebody
bayangkan la dah la bwk hp gi sekolah n aku leh selamba on phone kat luar pagar sekolah
gler gempak an...dak2 skewl yg dtg skewl pagi tu tgk je aku on phone dgn muka yg amat pelik sekali
hahaha seronok betul...

orang yg call aku pagi2 buta x lain x bukan si 'TETTT'
terkejut gak ak coz pagi2 dah dpt call coz hp ak memang jarang berbunyi pagi2
ntah apa mimpi dia call aku pagi2 tu nth
alasan dia saje je calll
dia memang tau aku nk gi PICC ari ni
so gegedik call aku
aish kalo mcm ni mcm mna nk lari dari dia ni
kalo dia sndiri xnk lepaskn aku
susahnya

one more thing tadi x pernah2 dia nk tnya ngn sapa aku kuar or gi mana2
but tadi tiba2 dia tnya n dia mcm marah bla dgr aku sbut one of my friends name gi sekali
mesti la dia gi dah dia kwn aku
bla dah mcm ni reaksi dia lagi kuat la reason aku nk lari dari dia

skang aku dah confirm yg aku skang hanya syg dia as a friend je
not more than that
skang ni misi aku adalah nk lari dari dia
wish me luck ok
 

0 comments:

Post a Comment