Monday, February 14, 2011

selalu fall in love dgn orang yg salah

dari tajuk entry ak td an...
korang bleh tau pe yg ak nk cuba citer an
ak cpt fall in love dgn orang yg rpt ngn ak
knp?
coz ak dah knl dia n easy ati ak nk trima dia
but ada masalah
ak xkn luahkn apa yg ak rasa
coz aku tau pe yg dia rasa x sama ngn apa yg aku rasa
lagipun ak xnk rosakkn sumthing yg indah between kitorang
lagipun dia xtau pe yg ak rasa trhadap dia
coz alah satu kelebihan ak ialah ak pandai berpura-pura
hehehehe
dari dulu sampai sekarang kalo ak crush kat sum1 org tu x pernah nak perasan
ak xtau itu ssuatu yg bagus atau x
xpa la ak selesa keadaan macam ni je
dia xtau lg baek
coz lama2 ilang la rasa tu nnt
hehehehe




2 comments:

Kero Asyraf said...

fuyoo ade blog !

arina_iera said...

aku kotakan pe yg aku kata....

Post a Comment